Helaas is de camera op de Bambu P1s zeer slecht en alleen maar schokkerig, wordt hier nog wat aan gedaan?
Je kunt niets doen aan de ingebouwde camera.
Er worden een paar camera’s gebruikt, meestal aan de buitenkant gemonteerd.
Ik heb wat mods gezien die een RPI-cam in de kamer gebruiken.
Ik gebruik een Blink Mini 2 die op de deur van mijn P1S is gemonteerd. Hij doet het goed genoeg als ik een afdruk wil bekijken, maar ik controleer nog steeds meestal met de ingebouwde camera.
Gebruik Google Translate, dus lach alsjeblieft niet om fouten.
Maar het moet toch door Bambu opgelost worden om deze slechte camerabeelden op te lossen. Het is toch een behoorlijke prijs die je moet betalen voor de printer. Ook graag een reactie van Bambu graag of hier aan gewerkt wordt
It’s not being worked on. It’s been low frame rate since launch and it’s due to limitations with the board used.
There will be no improvements to the camera.
If you’d like to hear it from Bambu put in a ticket.
Apparently I have to post 3 times before I can ask for help …? Not sure if that’s a real thing or google pranking me?
Not real. Nothing you post will raise your trust level.
Read 30 posts in 5 topics over 10 minutes or more to raise your trust level to Basic. Then you will be able to start new topics, post pictures, etc.
Most questions have been answered already. Searching for related posts is often enough to provide the solution you seek and simultaneously raise your trust level.