Hello,
I would like to provide feedback regarding my recent order. I have absolutely no issue if an order arrives late or if problems occur – that can happen to anyone. However, what is completely unacceptable is that customers have to chase down information themselves. In such cases, I expect buyers to be proactively informed about delays or issues.
Unfortunately, the support team was not helpful. Instead of addressing my concerns, I only received generic copy-paste responses, and I was directed to a link where I had to look up the information myself.
I placed my order on December 6th. After losing my patience yesterday, I opened a case with PayPal. Coincidentally, the shipping confirmation from DPD arrived yesterday afternoon – only after I had also inquired about my package there. Overall, this process seems very unprofessional.
Additionally, I have not yet received the promised discount code. I kindly request clarification on this matter.
Best regards,
Daniel
german
hallo,
ich möchte gerne mein Feedback zu meiner Bestellung abgeben. Grundsätzlich habe ich überhaupt kein Problem damit, wenn eine Bestellung später geliefert wird oder es zu Schwierigkeiten kommt – das kann immer mal passieren. Was allerdings gar nicht geht, ist, dass man als Kunde selbst den Informationen hinterherlaufen muss. In solchen Fällen erwarte ich, dass der Käufer aktiv über Verzögerungen oder Probleme informiert wird.
Der Support hat leider nicht weitergeholfen. Statt auf mein Problem einzugehen, wurden nur vorgefertigte Copy-Paste-Antworten geschickt, und ich wurde auf einen Link verwiesen, wo ich mir die Informationen selbst zusammensuchen durfte.
Ich hatte meine Bestellung am 6.12. aufgegeben. Nachdem ich gestern die Geduld verloren hatte, habe ich PayPal eingeschaltet. Kurioserweise kam dann gestern Nachmittag plötzlich die Versandbestätigung von DPD – nachdem ich auch dort aktiv nach meinem Paket gefragt hatte. Alles in allem wirkt dieser Ablauf sehr unseriös.
Zudem habe ich den angekündigten Rabattcode bis heute nicht erhalten. Ich bitte um Klärung.
Gruß
Daniel