I sann “du e la go du” anda så tar jag tillfället i akt och kompletterar ett redan bra forum med en klassisk slask. För inget forum är komplett utan en slask.
Låt oss nu förkovra oss i varför grönt och svart filament är snyggast och det som vi alla i hemlighet egentligen skriver ut med
Faktum är att jag ser direkt själv att exponeringen ökar när jag är aktiv, och minskar när jag inte är aktiv… jag har fick exempelvis bara fått 33.75p i dag!
Tror jag kanske får under 200p i dag om nu inte detta bättrar på algoritmerna men jag tror det tar några timmar, kanske dygn innan det i så fall slår igenom…!
Alla verkar ha favoritfärg relaterade till olika sportidrottslag som är helt ointressanta så jag för istället in den enda vettiga sportkategorin istället då som såklart är den som låter mest och smäller högst. Nämligen motorsport och närmare bestämt rally! Så ska jag välja någon färg här får det bli gul/vit då för att symbolisera märket med de 4 ringarna och dess utseende på 80-talet!
Hej på er! Är ny i dessa grupper men såklart skoj att vi kan diskutera allt möjligt här med och inte “bara” på FB. Om det höjer algoritmen är ju en bonus