DSS - Den Svenska Slasken

I sann “du e la go du” anda så tar jag tillfället i akt och kompletterar ett redan bra forum med en klassisk slask. För inget forum är komplett utan en slask.

Låt oss nu förkovra oss i varför grönt och svart filament är snyggast och det som vi alla i hemlighet egentligen skriver ut med

1 Like

Hej!
Jag förstår din fråga ! Och jag är helt på :sweat_smile:

Jag anser att svart och i stort sätt all annan färgglad filament gör så man får lite pop up effekt och sånt gillas starkt.

Alla vet vi att de färger som vi älskar är gult-rött-blått…:man_shrugging:

2 Likes

Det stämmer om man bryr sig om långsam svensk pucksport. För mig gäller rött vitt och blått som spelas i mindre rink där det går snabbare.

Bollen är rund, som en blob

Kul test, inväntar en dramatisk ökning i exponering! :wink:

Det ska vara vitt och blått om det spelas i liten rink. Men pratar vi filament så passar den svarta med alla andra färger :blush:

Annars då, hur går bilen?

Faktum är att jag ser direkt själv att exponeringen ökar när jag är aktiv, och minskar när jag inte är aktiv… jag har fick exempelvis bara fått 33.75p i dag!
Tror jag kanske får under 200p i dag om nu inte detta bättrar på algoritmerna men jag tror det tar några timmar, kanske dygn innan det i så fall slår igenom…!

Alla verkar ha favoritfärg relaterade till olika sportidrottslag som är helt ointressanta så jag för istället in den enda vettiga sportkategorin istället då som såklart är den som låter mest och smäller högst. Nämligen motorsport och närmare bestämt rally! Så ska jag välja någon färg här får det bli gul/vit då för att symbolisera märket med de 4 ringarna och dess utseende på 80-talet!

Ska bli spännande att se vad detta leder till! Sport är tråkigt men bilen går bra!

Jora satt säga! Rund och platt eller bara rund?
Bilen går söder titt som tätt och den andra som går på el törs man knappt köra :man_facepalming:

Hej på er! Är ny i dessa grupper men såklart skoj att vi kan diskutera allt möjligt här med och inte “bara” på FB. Om det höjer algoritmen är ju en bonus :slightly_smiling_face:

Tror ni verkligen detta funkar?:smile:

Asså alla pratar om snabba utskrifter. Men få pratar om vilken som den snabbaste färgen är?

Helt klart gul säger jag

Dessutom så skall man tydligen göra en remake av Starship troopers. Och en District 10 är i manus stadiet. Framtiden är ljus i vissa avseende iaf.

1 Like

Citat

Nej egentligen tror jag nog inte det men det kanske är kul medans vi tar reda på det?

Men en serös undrar är faktiskt om någon provat Soleyin filamentet som Creality lanserat i år?

Intressant om tråden ger något, men är kul att testa :blush:

Och om vi jobbar på ordentligt så kanske vi kan få till en svensk avdelning i forumet

2 Likes

Jo engelskan är ju halv kass så svenskt vore nå !