DSS - Den Svenska Slasken

Svengelska är man bra på. Men undra om detta påverkar poängen. Någon som märkt någon skillnad?

1 Like

Starship troopers remake ska bli väldigt intressant, en film jag själv inte tycker behöver en remake då den redan är perfekt. Vilket är motsatsen till vad man kan säga om någon av de andra Starship Troopers filmerna som man knappt ens vill erkänna dess existens!

Är färgblind så köper alltid den billigaste färgen så kallar jag den vilken färg jag vill att den ska identifiera sig som.

1 Like

Vilka “andra” filmer menar du nu? Det finns väl inga andra filmer än den enda? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

#lifehack

Man får ju inte vara dum!

1 Like

Min favoritfärg är röd. Det grundar sig sen 7års åldern då jag älskade Detroit Red Wings. Jag har sen 25 år tillbaka inte haft något intresse i sport men färgen hänger kvar.

Den svenska slaksken känns lite som"scenen" i TPB anda.
Personligen är föredrar jag svart men ibland grönt. Avbefolkad stockholmare bosatt i Göteborg utan något lagintresse oavsett lagsport. Klär sonen i Hammarbykläder bara för att retas.
Är vi mer lagsportare eller “individsportpersoner” här?

Jag upplever att trafiken minskat avsevärt efter några dagar utan uppladdningar av nya modeller. Så det känns som att det är bättre att ladda upp en modell med 2-3 dagars mellanrum än att smälla upp 10 st på en gång.

Jag har även provat att interagera i “Community” på Makerworld, men märkte ingen större trafik på mina modeller efter några inlägg.

Förövrigt så är Orange bästa färgen :love_you_gesture:

Jag har en rulle hemma men inte hunnit testa den.

Svart och gult är dom finaste färgerna, absolut intresserad av sport.

Soligt här i hälsingland nu, blåser dock

Otroligt spännande måste jag säga :rofl:

Jag drack så sjukt gott kaffe idag.
Och så har jag vaknat långt före tuppen i morse. :grimacing:

1 Like

Behöver nya torkarblad, kan man printa det ? :joy:

1 Like

Laddat upp en ny print nu, så äntligen får man tillstånd från regeringen att laga middag. Tufft liv detta

1 Like

Otroligt spännande. Vi får se hur det här går!

1 Like

Om du undrar hur matlagningen gick så kan jag hälsa att samtliga i hushållet fortfarande är vid liv!

2 Likes

Torkarblad kan man nog printa i TPU men undvik solrosolja för bättre glid. Undviker gärna också regn. Regn är bra för då kan man stanna inne och printa grejor.

1 Like

Vad gör ni en kväll som denna?
Printar eller designar eller både och?

Själv så drog jag igång tv spelet :sweat_smile:

Tog CSWP (solidworks certifikat) idag så firar med lite spelande ikväll!

2 Likes

Vi alla vet att wallerius hållare på Frölunda innerst inne😉