DSS - Den Svenska Slasken

Intressant experiment. Har ni märkt nån skillnad i exponering?

Haha. Nej inte ett smack faktiskt :wink:

Riktigt så enkelt var det alltså inte, men jag tror det bidrar på totalen. Ju mer frekvent man agerar i deras plattformar under längre tid, desto högre rankning. MW karma typ

1 Like

En känsla av att detta kommer bli den längsta tråden på detta forum, haha.

1 Like

Imorgon är det måndag. Det är lite tråkigt faktiskt. Blir en seg vecka när eleverna ska ha nationella prov tis och torsdag.

Ja jag funderade ju på om man skulle vänta tills den nya släpps men av allt att döma så lär den bli en hel del dyrare än P1S. Hade kunnat lägga lite till men den lär kosta mer än lite till.

För övrigt har inte jag heller märkt nån större tillströmning efter detta!

Ny vecka, vad ska man satsa på idag, ingen aning. Ska man skapa ett nytt konstverk eller ska man sätta sig och rita i CAD för att göra fler modeller till MW…?

Ännu ett (om än litet) steg bakåt från PostNord och min P1S.
Fick imorse välja att antingen få en hemleverans imorgon eller hämta upp på deras utlämningsställe. Man vill ju inte vänta tills imorgon så jag valde att hämta själv. Det låg ändå smidigt till så jag kunde svänga in mellan två jobb. Är där 10:30 och möts av en tjej som tittar på mig som vore jag en utomjording. Berättar att jag är där för att hämta ett paket varpå hon pekar på en skylt med öppettider och säger att dom öppnar kl 15 igen. Skylten säger ”stängt 09:30-15:00”. Frågar om hon skämtar men det gör hon såklart inte och stänger dörren.

Va i helvete är det för tider egentligen?!

Förstår att alla här inte är intresserade av om jag får min printer eller inte men uppdaterar min lilla följetong här för att se ytterligare om det påverkar på MW :grin:

2 Likes

Det blev visst ett konstverk, startade igår kväll, blev precis klar. Tyvärr får jag tydligen inte lägga in bilden i tråden även fast man ska kunna göra det…

Kan ju göra reklam här också, om det ger karma för att få ihop mer attention hos algoritmerna så är det ju win :slight_smile:

Jag fick precis samma på Postnord Ängelholm. Kollade inte ens på tiderna utan stack som ett skott såklart! Kommer dit och det är helt fördraget. Knackar på en dörr och en kille kommer och säger “Det är ju egentligen stängt, men vi kan nog lösa det”. Efter lite pill (Då han vanligtvis ej lämnar ut paket) så lyckas han lösa det och jag åker lycklig hem med min printer. Bra jäkla service där!

2 Likes

Dog tråden igen? :smiley: Det var ju kul att läsa folks alla random inlägg :slight_smile:

På tal om att dö…? Jag bytte till sommardäck på sambons nya bil, när jag tar av vinterfälgarna så plockar jag av fälgsidorna för att tvätt allt innan förvaring, då märker jag att fälgen under de aerodynamiskt optimerade fälgsidorna faktiskt är rätt snygg, så till nästa vinter så monterar jag nog på fälgarna utan fälgsidor på hennes bil. Men sommarfälgarna verkar ha sina fälgsidor fastskruvade från baksidan, så dom ska man inte ta av verkar det som. Det har jag aldrig sett förut.

Jag trodde fälgsidor dog tillsammans med 90-talet. Kul! :slight_smile:

Tror fälgsidor blivit vanligare under 2000-talet med bilar som fokuserar på ekonomi och därför oftas levereras med väldigt heltäckande och aerodynamiskt effektiva fälgsidor istället för öppna lättmetallfälgar som skapar mycket turbulens. Tror typ alla Tesla levereras med fälgsidor :thinking: ja, eller “navkapslar” som folk felaktigt kallar dom.

Åh jag mins de gamla i plåt som man la bultarna i när man bytte däck på farsans gamla 245a

Det är för övrigt ingen som har ett riktigt bra recept på pizzadeg som blir så där fluffig och fin?