Hallo ik heb sinds gister een ams binnen . Die heb heb ik aangesloten en filament erin geladen . Nu geeft hij aan dat de externe tube geen filament heeft geladen . Moet ik de printer soms eerst weer in fabrieks instellingen zetten of doe ik iets anders fout . Graag hulp hierbij . Groet leo
Externe spoel heeft geen sensor en zul je zelf in moeten vullen wat voor en of er filament in zit. De AMS zou aan moeten geven of er Bambu Lab filament geladen is (soort en kleur), niet Bambu Lab zul je wel zien maar je moet zelf aangeven wat voor soort filament en kleur.
Dat klopt . Maar heb extern filament verwijderd . Toen ams aangesloten en rollen erin gedaan . Hij laad de 4 rollen als a1 a2 a3 a4 . Maar als ik dan n print opdracht geef zegt hij dat ik filament in de externe tube moet doen
Heb je in de slicer wel de juiste spoel geselecteerd?
Hallo ik heb net de BL p1s met ams besteld heb ook al een maandje ervaring met een ender 3 s1 pro ik heb al onderzoek gedaan en yt video’s geken heb en jullie nog tips of iets anders dat ik moet weten?
Hallo allemaal,
Het mooie land van maas en waal is ook aanwezig. Ik heb al 2 jaar een P1S, maar nooit op dit forum gezeten. Ik zit in de beta voor Lithophane maker in MakerWorld. Nu is er een nieuwe led uit (eindelijk) maar op de eu site kan ik alleen de kleine set bestellen (KC009). Er zit wel een foto in van de KC010 (grotere set), maar deze kan ik niet selecteren. Ga ik naar de americaanse site, dan kan ik kiezen uit 2 sets.
Hebben jullie dit ook, of ligt het aan mij?
Met vriendelijke groet VK3DP
Hoi Bert hier, splinternieuwe gebruiker en nieuw in de 3D wereld.
Welkom hier. En pas op, deze hobby is verslavend.
dankjewel Edwin, ja ik kom er achter wat mij verbaasde is dat er wel duitse, franse en nog meer taalgroepen zijn maar geen Nederlandse.