Nederlandse gebruikers

Probeer ook een keer Onshape, veel makkelijker te leren en helemaal gratis.

1 Like

Net even snel opgezocht als ik wat meer tijd heb ga ik mij daar ook eens wat meer in verdiepen. Bedankt

Hallo! Paul hier. Origineel uit groningen, maar via gorkum en rotterdam in twente beland. Mijn werk is mijn hobby, daar print ik met een X1E aan een bedraad netwerk, thuis met een P1S op wifi. Beide lopen prima!

Eerste dingetje: Ik gebruikte zilver en goud filament van sunlu. Als de printer zich schoonspuugt levert dat een krulletje pla op. Die gouden is dikker dan ik gewend ben, en die zilver lijkt wel 3x zijn volume op te zwellen. De print zelf lijkt wel goed te zijn. Iemand daar ervaring mee?

Hi,

hier iemand met 2 printers en al ruim een jaar heel druk met alles rondom 3d printen en zelfs parts ontwerpen enzovoort.

@plderoos heb je een foto? en zit er veel tijd tussen het op zwellen? zou mogelijk iets van vocht invloed op je pla kunnen hebben?

Hallo hallo, Venray hier. Sinds kort in bezit van Bambu X1C .

1 Like

Hoi!

Ik ben Liselore uit Tilburg en mijn 13-jarige zoon heeft onlangs een A1 mini gekocht. Nu heb ik er geen verstand van (hij heeft zelf al een jaar lang ieder mogelijk Youtube filmpje over 3D printers gekeken) en nu heeft hij een probleem waar we niet uitkomen. De nozzle schraapt over het bed en met de online AI assistent komen we er niet uit. Er is iets met de Z-offset en die kunnen we maar niet in de (Nederlandse) instellingen vinden. Heeft er iemand tijd en zin om te helpen? We hebben grote behoefte aan een Nederlandse uitleg!